måndag 17 mars 2014

Vasaloppet 2015

Tro inte att jag tappat sugen på grund av min trista säsongssavslutning!
Snarare tvärtom skulle jag vilja säga...

Jag ser verkligen fram emot vår- och sommarträningen och nästa års Vasalopp och efter mycket om och men fick jag reserverat en plats i Vasaloppet 2015 i går morse. 

Det var lite drygt att sitta på helspänn vid datorn en söndagsmorgon klockan 9 bara för att konstatera att Vasaloppets server craschade, biljettsläppet flyttades fram först på obestämd tid och sen till klockan 10. Där emellan craschade även skidforum.se på grund av alla hysteriska skidåkare som försökte få reda på vad som försiggick. ;-)

Klockan tio flöt det i alla fall på fint och efter mindre än två minuter var alla platser slut. Stört!



Satsningen till nästa års Vasa blir förhoppningsvis väldigt olik tidigare års satsningar.  
Mer info om mina planer för hur jag ska kunna lyfta mig en eller ett par nivåer (läs startled ;-)) kommer på bloggen i vår...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar